ja, godmorgon

Vill du veta vad jag hatar? Att bli väckt av telefonen. Man springer ju in i väggar, snubblar på trösklar och har panik i en kvart innan man hittar den. Sen slutar det ringa. Äntligen, då blir man lugn. Mennej, då ringer mobilen istället. Gud, svarar man inte hemma, mitt på morgonen, där man bor, där man spenderar sina dagar, så TROR jag att man sooover. Nåja, jag är inte irriterad. Inte ett dugg faktiskt. Nejru jag ville bara påpeka liksom.

Jag dricker mitt kaffe och försöker klura ut hur min morgonpromenad kan bli längre utan att jag går vilse,
jag ska klura ut. Jag får väl gå runtruntrunt annars. Oerhört spännande..

och lillebror E, om du läser detta: Din mp3 är inte stulen, borttappad eller spårlöst försvunnen. Den är i säkert förvar hos mig. Jag lånar den tills du kommer på att jag har den.

Nu längtar jag tills mina kläder kommer.

Kommentarer
Postat av: Isa

Kaffe är farligt! Det är bättre med vatten eller Grönt/rött te!!

2007-05-07 @ 13:33:55
Postat av: jessica

Kaffe är gott och har positiv inverkan :) te dricker jag på kvällen. rött te! grönt te är giftigt!!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback