jag är jävligt grinig justnu

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
"Undra om dom kommer tycka att jag ser ut som en tonåring med alla mina finnar..."
2. Hur mycket kontanter har du på dig just nu?
inte en enda krona. på byrån däremot ligger det någon lapp och en tjuga har jag satt fast på anteckningstavlan.
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest!
4. Favoritplanet?
Pluto. Bara för att dom säger att "det ääär ingen planet. Skärp er.
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Malmen tror jag att det är.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Jag har ingen favorit.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Endast ett randigt linne
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Nej? Jag är inte till salu
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? 
Jag har inte skor inomhus. Men Björn Borg på dom jag använder mest.
10. Ett ljust eller mörkt rum? 
Helst mysmörkt.
11. Vad önskar du dig nu?
Samma saker som jag jämt önskar mig.
13. Vad gjorde du vid midnatt?
Låg och vred mig i sängen.
14. Kan du nämna 5 svenska desigers? Vilka?
Inte fan vet jag. Jag vet ingenting. Isa, du är den skyldige. Jag litade ju på dig!! :)
15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Inte vet jag
16. Vilket svordom använder du mest?
Justnu vill jag använda envissarbetsplats som ett svärord. Jävla fukkers
17. Till vem sa du jag älskar dig till senast?
Henrik!
18. Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
Jag minns inte.
19. Är du beroende av något? Vad? 
Mat och pengar och luft och vatten. Socker? Nähääää
20. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Jag har digitalkamera. Update.
21. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Du, jag har inte tänkt över det så noga.
22. Din värsta fiende?
Alla andra arbetslösa som ska fajtas om samma jobb som mig?
23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
På me and my baby
24. Vad var det senaste du sa till någon?
Hejdå
25. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Varför?
Vore ju grymmare att kunna flyga än att ha en miljon som tar slut piffpoff! Im all about the grymmers.
26. Är du kär?
Jaaa!
27. Favorit låt just nu?
Ingen!
28. Märkte du att 12:an saknades?
Nej


Jag har lust att ringa mina vänner!
image276

Kommentarer
Postat av: Annie

cheap monday, acne och svea... är det verkligen designes? haha, nej, nu får du allt ta å tänka om! kram påre toka!

Postat av: jessica

Annie: jag kan ingenting om designers så jag lät det stå kvar från en jag kopierade av, so dont blame it on me blame it on the boggie ;)

2007-05-10 @ 22:07:26
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: sara

call on me

2007-05-10 @ 23:23:02
Postat av: Isa

hahahahah! det är ju bara märken jue.. Jag tänkte inte på vad som stog jag skrev bara svenskar jag känner till :P

2007-05-11 @ 09:32:24
Postat av: jessica

sara: inte dig! bubblan,buttran eller blomman är mina bäst friends forevah!

2007-05-11 @ 11:25:55
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback