klättar du lejonkungen?

Misslyckad morgonpromenad. Jag fick ont i bröstet så jag höll mig nära hemma ifall jag skulle rasa ihop i en hjärtinfarkt. Jag höll ändåså på att få en hjärtinfarkt. Mitt i skogen så möter jag en stooor svart hund. Den stannar och stirrar på mig. Jag tror nästan att han ville attackera mig. Jag höll på att skita på mig. Jag som just hade gått och funderat på om det kanske kunde finnas lejon eller tigrar i skogen. Och jag letade ut tänkbara träd att klättra upp i och klamra mig fast i OM det skulle komma ett exotiskt djur. För dom kan väl inte klättra?

image266

Kommentarer
Postat av: Isa

Men! var inte hundjävlen kopplad? vart var ägaren? Klart såna djur kan klättra i träd, det är ju katter fast STOOORA katter..

2007-05-08 @ 11:41:39
Postat av: jessica

Isa: neej, men hon kom släntrande efter hon kopplade hunden.. jaha, well.. då kickar jag ner dom :)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback