not nice to meet you

Jag sa ju att jag skulle gå upp i tid idag! Men jag blev väckt av telefonen en kvart INNAN jag egentligen skulle gå upp. Herregud människor, sluta ring, sluta försöka att få tag på mig. Im not available. Jag vill inte prata. Jag kan inte prata. Jag har aldrig pratat.

Undra om jag ska beställa lite mer kläder? Det finns mycket fint.. Jag har inte råd egentligen men det löser sig alltid! Fast den rosa tröjan var slut i min storlek. Oootippat. Well nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag ut och gå!

Kommentarer
Postat av: henke

ja köp mer kläder nu du som tror att du har hur mycket pengar som helst. och svara i telefonen när det ringer det kanske är nått viktigt. och kan du vara lite tystare när jag ligger och sover. och kom ihåg att plocka undan efter dig. Och kom ihåg att jag älskar dig!!! puss henke

Postat av: jessica

henke: ska DU säga. hur ofta svarar du i telefonen? hahaha vilket skämt. tystare? du sover ju halva dagen. ska jag sitta som en mus på en stol tills du vaknar? öhnej, tror inte det. nej jag orkar inte plocka det får du göra. because you looooove me :) jag älskar dig också!

2007-05-09 @ 00:03:56
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback