överdrivet roligt

Jodå nu ska jag iväg och städa Papis hus. Skalbaggar och spindlar. Alltid i källaren. Sen går jag runt som en stirrig höna resten av tiden jag är där. Äckliga peckdjur. Stora och bedrövliga. I suck you up in the dustsucker!

Jag måste peta på Henke och säga åt honom att ta över tvättstugan. Får jag höra nå gnäll då hoppar jag honom på magen. Men han gnäller ju aldrig.
Han är så söt.

Nu har det regnat.

Titta där har det gått en Hare!
Hare?
Ja det hare.


Eller -

Titta, där har det gått en räv.
Hare?
Nej räv.


Fråga inte. Jag vet faktiskt inte var min humoristiska talang kommer ifrån. Men fråga mig gärna om ni vill ha något slags skämt påhittat. Jag skulle aldrig vara en copycat. Promise.

Snart är pappa här med Hummern. Hummer? En bil som heter hummer?
Lite väääl... överdrivet?

image309

Kommentarer
Postat av: Is

hahahahah! roliga skämt du drar. Äger han en hummer? I want a Hummer!!! stor och tuff bil!
Have fun! jag ska hem och äta mat.

2007-05-21 @ 13:45:54
Postat av: jessica

Is: jag vet. jag har en talang för skämt. haha. jo han har en hummer. ät mat du jag ska städa om karln kunde behaga att dyka upp..

Postat av: carro

HAHA

2007-05-21 @ 19:18:49
URL: http://carrohs.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback