sockeravvänjning

Jag börjar NU!! Jag lovar. Och jag ska rapportera i min blogg VARJE DAG! Inte för eran skull. För min skull. Men tydligen får man inte ens äta vindruvor? Heeello. Inte nektariner. Och inte  torkad frukt. Överdriv mer. Appropå överdriva.. pappa skulle ju ringa mig idag. Gjorde han ju inte. Well, då fick han inge skvaller heller. To bad for him!

I helgen kommer Carro Duvan Strykarn Hallgren hem till Fagersta. Javisst. Kaaanske har vi fått hem en ny möbel då. Jag vet vad jag ska dricka för drinkar. Men jag vet inte vad vi ska äta för slags mat.

Jag har även ett annat mål: Jag ska börja springa. Öhh jag har typ sprungit tre gånger i hela mitt liv så vi får väl se om jag överlever. Men jag läser här att man kan kuta sig antingen slank eller muskulös. Ska se vilket som verkar enklast.. Men hon har ganska stora pattar på bilden hon som springer. Får man det om man är ute och kutar? För jag har läst att överkroppen typ försvinner om man springer mycket. Jag kanske inte ska tro på allt jag läser. Sen kanske jag ska överväga att sluta babbla så jävla mycket och istället skrida till verket såattsäga. Men inte nu. Nu är det ju mörkt ute. För guds skull.

image231

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback