this was ljuvligt

Min första kopp kaffe sen i förrgår tror jag. Jag fick för mig att kaffe var mucho dåligt för hyn så jag struntade i det i typ två dagar, men jag ser inga förbättringar. Åhfan. Jag som trodde jag skulle få porslinshy efter två dagar utan kaffe. Sen att jag har ätit smågodis, choklad, pizza och ostbågar spelar ingen större roll. Men idag börjar jag med min detox igen. Tur att jag har massa frukt och rött te. Farmor ska skicka upp vitt te til mig. Jag är alles för fattig för att köpa te för typ 109:- /hekto. Men det kommer kännas fint att dricka mitt vita te. Ingen ska få smaka. Tokheller. Isåfall tar jag en tjuga per kopp.

Regnigt väder. Jag hoppas VERKLIGEN att Gud blåser undan molnen på lördag. Strålande väder. Blänkande, skinande sol. Det önskar jag till min Mamma och hennes Sune. Så nivet, är det sol på lördag. It´s a gift from me.

Öhh nu började min miniräknare PIPA! Henke vad har du gjort?! PUSS

Nu ska jag leta vidare.

Denhär gjorde jag igår när jag hade lite tråkigt.


Kommentarer
Postat av: iSA

du är så krektiv. :) Jag önskar också solsolsol på lördag för vi ska till dalarna och mysa så solsolsol.

2007-05-22 @ 12:21:48
Postat av: jessica

iSA: men jag vet. snacka om dolda talanger liksom

Postat av: Lust Reden

Här kan du läsa om allt om sex och även se erotiska bilder, lämna järna en kommerntar också!!

2007-05-22 @ 12:48:04
URL: http://LustReden.blogg.se
Postat av: jessica

Lust Reden: ska tänka över mitt beslut.

2007-05-22 @ 12:59:33
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: bert igen

vad är det för en melonuggla?

2007-05-22 @ 17:26:27
Postat av: jessica

berto: inte vet jag. knåpade ihop den här i förmiddags...

2007-05-22 @ 18:18:25
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback