Valle balle

Valborg: Först åt vi grillad fläskfilé, mammas potatisgratäng och sallad. Sedan åt vi min skitgoda (sanning) kladdiga kladdkaka, grädde och fruktsallad. Tre portioner höll jag mig till. Jag lever efter mottot "ta bara en liten bit av det du tycker om" , det funkar skitbra för mig. Jag äter jämt med måtta. Sedan, varför skriver jag sedan? Haha jag är för fin i kanten för att använda slang. SEN cyklade vi till brasan. Och det var ju skitkallt. Ticking Bombs skulle spela och det gjorde dom. Jag lyssnade ett tag sen blev jag trött på att det var så högt så jag gick uppför kullen och bakom allt folk. Då kom babybaby och Andreas vinglande. Eller Andreas gick och Johan vinglade. Sen kom lilla NegerSandra också. Och sen smällde dom raketer som vi tittade på. Det ser ut som stora glitterbollar på himlen. Fint tycker jag. Sen värmde jag mig vid brasan och sen cyklade vi hem. Fast att Henke och Sune lämnade mig ensam för dom ville ta en öl på järnvägsrestaurangen. Men det var ju dock stängt. Syyyyynd. Vi har varit och lämnat cyklarna och hämtat bilen. Och jag var ner till min lilla lillebror och kollade hur han mådde. Han var på fest igår! PÅ FEST!! Han är ju förfan bara 17 år!! Gud. Jag var orolig. Cider hade han druckit också. 4 stycken. Way to much! Jag tog med mig kladdkakan och fruktsalladen också. Men jag vet inte om jag ska äta. Jag har ju blivit nyttig nu.


     

Kommentarer
Postat av: Isa

Var glad över att din bror är 17 och drack 4 cider mina är 16 och drack 7 öl. Huuujedamig..

2007-05-02 @ 08:17:15
Postat av: jessica

Jag hoppas bara att det är sanningen. 4 cider. Annars ligger han risigt till!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback