GLASSKALAS

Nu får vi se om domhär ostbågarna hjälper.

Mot min onda mage.


Imorgon ska jag ringa till studievägledaren och fråga om jag får komma och plugga matte b. Jag är kass på matte men jag har ju en karl som är betydligt bättre så jag får vara snäll mot honom såatt han hjälper mig!

Jag ÄR förresten fördetmesta SNÄLL mot honom.
Åjominsann.

GLASS! Jag ska köpa glass snart. För den vi hade tog visst slut igår. Först åt jag upp magnum. Sen åt jag upp den krossadechokladglassen. Och nuuu blev jag såå sugen på GLASS. Typiskt.

Tänk om vi skulle ha en glass kvar. Vad lyckligt jag skulle må. Eller, vi har en glass. Magnum White. Men hur gott är det? Nästan inte alls gott.

Synd att det inte finns sånhär high class glass här. Som Ben & Jerry eller Lejonet & Björnen. Åh jag skulle lätt köpa nutelloglassen och cappuccinoglassen om dom sålde Lejonet & Björnen här..

Och chocolate fudge brownie om det fanns Ben & Jerry.




Rebecca säger att eftersom jag äter så mycket godis och annat skit så kommer jag en dag, att vakna upp och vara rund som en boll. Först trodde jag inte på henne. HAH! sa jag. Sen igår när jag låg ensam i min säng tänkte jag..Tänk om..Tänk om..

Det vore hemskt.

Kommentarer
Postat av: sara

äh det finns värre saker i livet än att se ut som en boll. tänk om man inte hade nån mage alls.. skulle se ganska lustigt ut. du vet armarochben.
haha

2007-10-11 @ 08:49:12
Postat av: josefine

Tack (:

Godis och Glass (Mums)

Ät Fett
Ät Socker
Be Hayyp

Ha en trevlig dag :D

Postat av: kimJ

den glassen är fett god spec med kaka :P Kolla gärna in mina senaste inlägg.. Kram KimJ

2007-10-11 @ 11:53:54
URL: http://Kimj.blogg.se
Postat av: jessica

sara: jag tror faktiskt jag skulle passa som maglös boll. däremot

2007-10-11 @ 12:59:32
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Emmacornelia

åh, Ben & Jerry är underbart! har du provat på Ben & Jerrys phish food? jummy :)

EC

2007-10-11 @ 14:38:45
URL: http://metrobloggen.se/emmacornelia

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback