playlisten svarar

Hur mår du idag? visit to vienna
Kommer du komma långt i livet? heels over head
Hur ser dina vänner dig? losing my way
Kommer du gifta dig? du var mitt allt
Vad är ditt livs theam song? oh timbaland
Vad är din livshistoria? all this love
Hur är skolan för dig? never looking back
Hur kan du komma framåt i livet? minus celsius
Hur kommer imorgon att vara? sophia
Hur är dina vänner? crash and burn girl
Vad finns i lager för nästa vecka? mera kär i kärleken
Vilken sång beskriver dig bäst? grym ja är
Hur är det med ditt liv? give it to me
Vilken sång ska spelas på din begravning? lights
Hur ser din värld på dig? buy you a drank
Kommer du ha ett lyckligt liv? please forgive me
Har du en mörk och djup hemlighet? wake up call
Hur kan du göra dig själv glad? nowhere warm
Vilken låt beskriver den du är attraherad av? the sweet escape
Vad skulle du vilja säga till nästa generation? i wanna fly so high
Vilken är din danssång? not ready to make nice


mjä. den här blev inte riktigt så lyckad som den brukar. dock väldigt skoj att FILPPUS låt, av alla låtar skulle komma med. "grym ja är" hahaha jag dör.


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha kul danslåt.. det här var kul, det lånar jag får vi se..

2007-10-16 @ 08:10:18
Postat av: sara

hahaha kul danslåt.. det här var kul, det lånar jag får vi se..

2007-10-16 @ 08:10:26
Postat av: jessica

sara: haha jag vet, kul lista liksom:)

Postat av: rebbe

omg jag tror jag dör vilken fullträff med va grym ja är .. hahahhaa

2007-10-16 @ 18:58:39
Postat av: jessica

rebbe? hahaha sure :)

2007-10-17 @ 12:08:27
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback