Smärta!

idag drabbades jag av den värsta smärta jag någonsint känt. den var i klass med rotfyllningen. jag satt i soffan med mitt godis. jag tuggade på min maoamkola. smärtan exploderade!! jag flög upp ur soffan som en raket och spottade ut godisen jag tuggat på rätt ner på vardagsrumsbordet, saliven flög och jag skrek som en galning! sen störta jag ner som en misil rätt ner i golvet och vråla och grina som en stucken gris!

jag satt där på golvet med händerna för ansiktet och tårarna forsade. henke rusade fram och höll om mig och tröstade mig och kramade mig. jag skjöt undan honom och attackerade mina smärtstillande piller. svalde dom i ett nafs! sen la jag mig i sängen och tyckte så jävla synd om mig själv.

sen ringde mamma och jag berättade om min hemska upplevelse. "det blir nog rotfyllning på det där". vilka ljuva ord. nej sa jag, jag tar faktiskt hellre livet av mig än lägger mig i dendär stolen och blir torterad igen. sanning.

sen åkte vi till apoteket och köpte inflammationshämmade piller.
med blandannat hjärnhinneinflammation, håravfall och förvirring som bieffekter.



worst teeth

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch lät inge kul det dära :( Hoppas det blir bättre!

Postat av: Sara

Svar; Kan förstå det.
Nej jag ser den inte, är bara vitt med ett kryss i

2007-10-12 @ 18:52:45
URL: http://saramistander.blogg.se
Postat av: Sara

Svar; Var så lite så. Usch, vilken creepy bild ;/

2007-10-12 @ 19:00:40
URL: http://saramistander.blogg.se
Postat av: tova

ajj äckliga tänder!

2007-10-12 @ 19:07:10
URL: http://toowa.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback