Jag kan vara romantisk också.

Om tio minuter har ännu en dag gått i mitt liv.
Jag kommer vara en hel dag klokare.

Vad har jag lärt mig idag?

Att jag och min människa verkligen känner varanda utifrån vårat bleka skinn och ända in i våra lustfyllda hjärtan!

Han gör en gest med handen = kan du vara TYST!?
Jag kollar på honom = Ööööh?
Han gör snabbt något annat för att få mig att tro att han menade något heelt annat än vad jag tror = Nej jag bara diggar med lite i låten. Lalala
Han kollar på mig = Gick hon på det? Inte. Fan också. Nu blir hon tjurig igen.
Jag kollar på honom = Det är lugnt.

Sen sitter vi bara i våran beiga IKEAsoffa och skrattar.

Det är svårt att förklara men det kallas KÄRLEK mina vänner. KÄRLEK

image664
Muntergökarna Andersson

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Haha (;


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback