Men skratta ra

Jag kom på att jag måste bidra med lite pisshumor en pissdag som denna.

Piss.


Tjej 1 ~13: Undrar varför det heter samma med stånd och marknadsstånd?
Tjej 2 ~13: Aaa konstigt!
Tjej 1: Fast marknadsstånd måste ju ha kommit först, det fanns ju liksom på medeltiden!




Tjej ~20: Kan du typ prata med dig själv i huvudet?
Kille ~20: Ja, det är väl inte svårt!?
Tjejen: Men alltså ha munnen stängd och prata med dig själv, fast tyst.
Killen: Ja!
Tjejen: Så du kan säga typ "bajs" eller nåt? I huvudet.
Killen: Öh, ja. Tänka kallas det!
Tjejen: Är det tänka? Jag trodde det var typ när man funderade på saker. Inte när man sa nåt till sig själv... i huvudet... tyst.




Mamma ~65: Du, den här sexklubben som Hedvig är med i...
Dotter ~35: Men mamma!
Mamman: Förlåt, sexföreningen.
Dottern: Mamma, det heter sexårsverksamhet!




(Tjej ~18 står i kön till McDonalds för att beställa. Kille ~20 tar emot beställningen.)
Tjejen: Hej jag ska ha en Big Mac & co med Cola light och en garlic dick!
Kille: Ursäkta?
Tjej (överartikulerar): Big Mac & co med garlic dick!
Killen (iskallt): Jag är ledsen, vi har inga vitlökssnoppar inne.
Tjejen (väldigt röd i ansiktet): DIPP! JAG MENAR DIPP!




(Kille ~20 med indiskt utseende sitter och pratar med en kompis.)
Högtalarrösten: Nästa Odenplan!
Killen: Var det inte här Palme fick sig en omgång?
Berusad man ~35 (lägger sig i): Vadå fick sig en omgång? Han blev ju skjuten i småbitar, för fan! Alltså ni invandrare kommer hit och så lär ni er inte ett jävla dugg, det gör mig så förbannad.
Killen: Men...
Mannen: Vad hette Sveriges första president? Svara!
Killen: Jag vet inte.
Mannen: Det var väl det jag trodde! Du fattar ju inte ett jävla dugg. Ulf Stark hette han. Alltså ni invandrare, ni kommer hit och bara glassar runt. Faaan också!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Haahaha.

Postat av: Sara

he he kul med lite humor=)

2007-09-17 @ 21:14:31
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Jamilla

hahaha

2007-09-18 @ 02:40:26
URL: http://jamilllas.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback