Mio mindyrajävla Mio

Sleeping in my car YEAH

Idag körde jag bil. Jag körde Toffe till träningen. Jag är stolt över mig själv.

Jag är även stolt över Cecilia Skrot Fredriksson som tog ett alles EGET körkort igår. Halleluja! Come pick me up

Och imorn ska jag köra ännu mer bil. Jag ska parkera parkera parkera.
Jag suger på att parkera. Vad är det som är så svårt?
Ja det kan jag dock inte svara på.


Vi fick vaniljvodka och en 400 grammare av Mamutt och Sune.
400 gram chocolate that is.


Justnu är jag besatt i att köpa en ny, fin soffa.
Mio har dom finaste men också dom dyraste.
IKEA har en duglig men den har Madde och man kan liksom inte ba härmas sådär.

Jag vill ha en sån som Mamma har. Ja det vill jag.
Duvet den Carro, som du har strykit sönder?
HAHAHA

Jag önskar mig alltså en NY SOFFA i födelsedagspresent.
Hear you me?

Eller ett presentkort med ett värde av ungefär arton tusen svenska riksdaler på Mio. Skulle vara snällt.






Studio

Kommentarer
Postat av: carro

tyst, jag skäms!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback