Munnen den ska skratta

Två killar sitter och väntar på tåget. Den ena verkar ha flera tjejer på g och ber den andre om hjälp.
Kille 1: Alltså, brorsan, vem ska jag välja?
Kille 2: Men jag vet inte, du får skylla dig själv som håller på med flera.
Kille 1: Men sluta klanka ner på mig och hjälp mig istället!
Kille 2: Men ta den första då.
Kille 1: Men nej, alltså, hon har ju 3.
Kille 2: Vaddå 3?
Kille 1: Ja, då kan jag ju inte sms:a gratis...


Det är fredagkväll och två kraftigt berusade tjejer vinglar av en buss. De stöjder sig mot varandra för att hålla sig upprätta.
Tjej 1: Alltså, hallå, tänk om vi inte kommer in.
Tjej 2: Men hallå, vaddå liksom?
Tjej 1: Alltså, hallå, vi är faktiskt inte tjugo!
Tjej 2: Alltså hallå! Jag är fett snygg, du ser ut som en slampa och Linnea lovade faktiskt att knulla med vakten!


Kommentarer
Postat av: Clara

hahaha.. min mun mådde bra av det där.

Postat av: Lillen

hahahaha äkta i-landshumor! :D haha

2007-09-17 @ 00:23:01
URL: http://dendarlillen.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback