Sugande groda

Jag har hittat MIN idol iallafall.

SAM. Heeeelt underbar röst. Ja det är sjukt.

Det kanske tillochmed kan bli så att jag och Carro håller på samma person i år. Vem vet? Mirakel kan hända.


Annars så ska jag dricka mitt röda te som jag fick av moster M med familj idag. Huuur kunde hon veta att mitt te var slut? Kan hon läsa tankar? Nej men hon kan läsa bloggar. Det är ju tur det.

Det var ingen bra idé av Sofie och Bodde att ge mig en stor påse lösgodis.

Jag kan ju inte sluta äta?!?!!


image661
Här suger jag på en lakristgrooooda

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha who knows? fast jag tycker att sam är bra, men han är nog inte min favvis än tror jag

Postat av: carro

fast jag kommer väl as usal hejja på den som alla andra hatar..

2007-09-24 @ 07:06:21
URL: http://carrohs.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback