en trött bloggerska

har legat och snarkat som en minigris på soffan i timmar. sen ringde miss tirre och väckte mig. hon skulle säga hejdå. igen. för hon ska till thailand. igen. boru där ällä? eller du kanske har hittat en thailänds älskare. muaha!

och nu så väntar jag på att henke ska ringa. han vill ju ha mat när han kommer hem. visst blir det svårt när det enda vi har är älgstek. man kan ju inte ställa sig och laga det nu mitt i natten heller. dessutom måste man använda älgsteken på bästa sätt och det genom att göra porterstek och potatisgratäng.. aah!!

men nu så.


Kommentarer
Postat av: sofie

haha ja exakt, JA jag hatar detta. Men nu är jag också pencillinerad så det går nog över snart. Tills på fredag och vår eftermiddagshelg iallafall :D

Postat av: Hanna

är i fagersta länge nu så om du vill göra nåt nån dag är de bara att du hör av dig!! va toklängesen!

2008-04-02 @ 22:05:03
URL: http://hahannah.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback