idag igen!

för guds skull. jag känner mig ungefär lika pigg som en död sill och ungefär lika ljuvlig som ett paket smör.
hostar och snorar och är bedrövlig mest hela dagarna. men nu ska jag inte klaga. det gör jag ju så bra annars..

positiva saker:
jag hittade en lagom stor eller liten, beror på hur man ser det, ostbågspåse idag. 130 gram. lagomt lagomt. gott gott.
jag har jordgubbar i kylen.
ikväll är det torn. dendäringa braiga serien nivet.
igårkväll ringde tirre. hon lever och blir nekad att handla i thailändska affärer för att hon är blond. kul land.
jag har tur som har en snäll moster som låter mig bo här. idag tvingade hon mig att äta korv. jag älskar korv.
ungarna vill jämt spela buzz. jag älskar buzz och jag älskar att vinna, muahaha

nu måste jag läsa alla bloggar jag missat.
helo.

en rolig sak är också att detta är ett villaområde med en massa finniga moppepojkar och varje gång dom brummar förbi tror jag det är min mobil som ringer. fånigt

Kommentarer
Postat av: pauline

Ahmen jag vet. Helt galet jobbigt! Men hoppas fortfarande! Krya på dig!

Postat av: Anonym

haha jo visst är det så..:)
svarar inte du på dina kommentarer??

2008-04-17 @ 20:45:26
URL: http://hahannah.blogg.se
Postat av: Olivia

Vad bra med possitiva saker, alltid bra att tänka positivt! :D

2008-04-17 @ 20:47:21
URL: http://oliviaochrebecka.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback