Nu är det vår!

japp. men jag tänker tyvärr inte lägga ut nå bilder på mina konvärs eller på nå hundbajs. det fick ni nog av förra året tycker jag. nån måtta får det väl vara. jag såg en fjäril idag. den höll på att flyga in i min panna.

jag tänkte vispa ihop några pannkakor här nu efter jobbet men att vi hade inget dinkelmjöl. det var ju typiskt.


vårbilderna i år blir:

image1053 image1054
1. en lekplats med ett barn som hänger på magen och stirrar ner i gräset.
2. "någons" balkong. skapligt stökig.

Kommentarer
Postat av: sofie

jag kör på kyckligdiet, trodde dock att jag skulle få träna också, men ICKE!! men är jag inte frisk tills på måndag tränar jag ändå och mitt hjärta får DÖ utav utmattning om det så vill

Skämt & sido

Postat av: sofie

JA, men du har kropp som en supermodell och tränar som en elitidrottare, så ät på du TOKSNYGGA dam!!

2008-04-03 @ 17:53:03
URL: http://sofienyberg.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback