rock and roll

this young girl, she´s a freak... haha jag vet inte varför jag lyssnar på den låten och sjunger med. måste vara vinet.


vi har varit hemma hos mamma och sune och fikat idag. lollo och bäbben var där. stor har hon blitt. stirrar med ögonen och ibland tror man att hon faktiskt ska le men istället brister hon ut i storgråt. världens sötaste hursomhelst.


idag hatar jag... att jag inte kan följa med på kryssningen som vi har planerat i ett halvår om inte mer. ALLA ska med och det skulle bli skitkul och det var inte en sketen 24 timmars utan en lång en. men jag ska ju jobba. vad gör man? man får vänta tills nästa år då alla kan tajma med tiden och alla mina fattiga studentkompisar lyckas skrapa ihop till en kryssning.


nu. extra extra! mååååååns!

Kommentarer
Postat av: pauline

Jo, jag var tvungen att röja en del också.. hittade bland annat en gammal blöja där ute.. nasty! haha..
ohneej, vilken osis med kryssningen!

Postat av: Tirre

Jag vet en sak till, som du missar...

2008-04-20 @ 12:27:18
Postat av: carro

fast det är ju bara jag som hejar på dom så jag får väl fira själv :)

2008-04-20 @ 21:18:40
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se
Postat av: Anonym

Tirre: mmm jag också....

2008-04-20 @ 22:23:49

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback