bad väskday.

jag har iallafall lyckats tappa bort min ena bikiniöverdel. JÄVLARRRR!! arg jag är nu. hittar jag den inte i västerås idag så går jag totalt lös. 

fick en ny bikini av far min häromdagen också..



nu vet jag visst inte hur man roterar den så ni får väl vrida på era söta huvuden.. Poison by Panos. en storlek för stor men den satt som ett smäck ändå. thank you daddy!

nu ska jag dricka upp min andra kopp kaffe sen.... städa. 



tre väskor att packa UPP. finns det något tråkigare än att packa upp en väska? nu får ni ju verkligen inte se min rosa väska från sin bästa sida.. men även väskor har sina dåliga dagar.

Kommentarer
Postat av: maria

haha illa du, men badsäsongen är ju så gott som över nu !

Postat av: Ida Björck

svar: ja jättesöt :D

2008-08-10 @ 16:30:48
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Isa

Tur att bilden var så stor att man såg hur den såg ut då.. Daaah!!

2008-08-10 @ 18:07:29
Postat av: Isa

föresten så längtar jag tills du kommer hem från greek, för då hoppas jag på massa super sköna soliga semester bilder. Gaaah! Jag vill också till värmen, jag är ap avis på dig!!!!! Får jag kanske plats i en av resväskorna?

2008-08-10 @ 18:09:44
Postat av: Jessica

Isa: yesyes du ska få se på bilder. klart. jag har ju en ny stor väska du kan få plats i :D

2008-08-10 @ 18:17:26
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback