en berättelse om ludvika.

förra veckan, innan bröllopsmiddagen svängde vi förbi Ludvika och tog en fika med min syster och hennes mamma. Emma, min syster fick sig sin födelsedagspresent.. bara tre månader i efterskott. visst är det härligt att man ses för ofta? blabla. det var iallafall trevligt och gott och vi hamnade på kort.

1. Kristoffer och Hänkie
2. Lillasyster och Storasyster
3. Henke och Anette
4. Jag med Mor min
  
  

sen när vi skulle ta ut pengar (dom var smarta nog att stå vid en bankomat) träffade vi på dessa spelemän! jag köpte givetvis en skiva. var ju tvungen.. jag stog där med sedlarna i handen och dom stog där i hällregnet och spelade för alla tre människor som flängde runt på stan..


Kommentarer
Postat av: Tirre

Världens finaste Blue!!!

2008-08-09 @ 13:30:15
Postat av: Jessica

Tirre: mmmhhrrru ;) och du är världens oskuldsfullaste viting, haha

Postat av: Isa

lättlurad!

2008-08-09 @ 22:16:36
Postat av: Jessica

Isa: äh. jag har ett gott hjärta :)

2008-08-10 @ 16:41:51
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback