en blandning av sött och salt

jodå men.. jag hade visst en blogg att uppdatera märkte jag. så roligt.

bikinisarna ville ni se.. eller ni och ni.. isa ville iallafall det.. vill du se dom på min kropp eller bara bikinisarna för sig själva? HAHA. näärå! vill tyvärr inte fläka ut mig här. inte idag. ska försöka fixa bilder nu... men nej.. klart det inte funkar.. varför skulle det göra det liksom? ååhh.. jaja vi gör såhär: jag visar en annan gång.

sen så har jag köpt min fina väska idag. glad jag är. hade min bror inte slarvat bort sin kamerasladd hade jag kunnat visa den. ja. jag har din kamera. så du vet.


SEX dagar kvar på jobbet. sex. glad. jag. är. lite ledsen för att jag inte får vara kvar men nu lär man ju ta tag i sitt liv. och det var fan på tiden det.. herregud människa.

nä idag är jag bitter. passande att jag läser bitterfitta då. kan känna igen mig lite och gnälla fritt. plus att jag får svära utan att det märks. bitterfitta bitterfitta bitterfitta. det är bara bokens titel.


nu ska vi se på film för  vi har hyrt det och köpt kopiösa mängder med godis. nå kopiöst! så säger min pappa. han säger så mycket han förstår ni.


henke är en råtta. anette är en gris. men jag är en tiger och mattias en häst. hur känns det? jag tycker det känns bra.

tack och hej mina vapendragare

Kommentarer
Postat av: Isa

Visa upp dig nu!!

2008-08-07 @ 10:37:58
Postat av: Jessica

Isa: men hööörrruuuuuu ;)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback