godnatt på er.

ska ni ha glass eller? dårar.

INGEN av mina mejladresser funkar. har någon mejlat mig eller? hur sugit som helst...

middag här i huset.

vi har fått i oss följande föda:
tre fördrinkar innehållande färsk jordgubbsjuice, mixade jordgubbar, lime och vaniljsprit. 
snittar med parmaskinka, mozarellaost och tomat.
färsk sparris med parmesanost och rom.
fläskfilé i en god, gräddig sås med färsk svamp och soltorkade tomater.
vaniljpannacotta med färska jordgubbar och hemmagjord hjortronsylt och en hjortronsyltkaka.
espresso och mörk choklad.

mattias är en riktig fixare. och anette också. jag tog bilder och imorn ska jag köpa en sladd så då får ni faktiskt se på kort.

ah men nu ska jag ropa på dendär karln.

bara så nivet så kan jag inte skriva med fet text längre.. inget går vägen i vanlig ordning. woho

men imorn blir det spicy hot. tredje gången denna vecka. kan man tröttna? öhnaaaej. blir glad i magen när jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Hahaha, nu ligger jag och vrider mig!!!

Vilka fantastiska meningar du fick ur dig idag...haha, speciellt avslutningen!

Det var kuuuuul!!!

Ta det lugnt med Henke nu ;)

2008-08-07 @ 00:25:53
Postat av: Isa

Värsta middagen så där mitt i veckan. men antar att det är din lediga torsdag. Vad firar ni? Tack för boendet under sommaren kanske? Choysgarden är ett snäpp bättre på det där med thai/kina mat. Tycker jag!

2008-08-07 @ 10:37:14
Postat av: Anonym

Du får ha en skön torsdag.Göra något skoj denna dag?

Postat av: Jessica

Tirre: jag vrider mig också. i smärtor. dumma dumma skånska ungar som inte kan jobba.



Isa: nä.. dom bjöd hit ett par på middag bara.. händer rätt ofta faktiskt :) trevligt äre!

2008-08-07 @ 11:24:18
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att vädret ändrar sig så du slipper regnet när dus ka shoppa...

2008-08-07 @ 11:27:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Tirre

Ja alla skåningar är inte snälla har vi ju märkt :(

2008-08-07 @ 11:27:42
Postat av: Anonym

Ska till Ikea och sen sak det handlas mat...

2008-08-07 @ 11:27:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tirre: dom kan dra åt helvete. DOM HAR FÖRSTÖRT MIN JULAFTON!

2008-08-07 @ 11:28:38
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Julafton?

Nu tar vi en sak i taget. Jag firar gärna jul med dig!!! Det är den dagen jag hatar mest av alla på hela året, så du får gärna ändra på det :)

2008-08-07 @ 11:32:42
Postat av: Jessica

det kommer jag att göra också.. kan du lita på :) men jag förlåter ALDRIG det skånska folket. ALDRIG!!!!!! du anar inte hur bitter jag är över detta.

2008-08-07 @ 11:38:18
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Ja jag är helt förkrossad, sjukligt besviken...

2008-08-07 @ 11:44:49

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback