uppdatering!

idag har vi varit på bröllopsfest/middag. det var trevligt och vi åt god mat och tårta och sånt.. mätt jag va. men nu äter jag jättegoda chips. iallafall så tog jag en massa bilder som ni ska få se. sen...

vi vet inte vad vi ska titta på. det är allsång på skansen iof...

sen så har jag fått hem mina bikinisar också. and guess what? dom passade. snygga var dom också! 

och jag träffade dessutom min syster och anette i ludvika idag.. mysigt var det. hon fick sin födelsedagspresent ett par månader i efterskott. nio stora år.

och snart får man veta om man får fortsätta på jobbet eller ej.

nu har ni blitt lite uppdaterade.

JO förresten så mottog jag ett CHOKLADOGRAM idag. söta söta unge

Kommentarer
Postat av: Jankan

Go kväll.

Ville bara säga att jag har läst din blogg lääänge nu. Är nog beroende. Den hör till liksom.

Ha det gott. Kram.

2008-08-02 @ 23:07:46
Postat av: Isa

Uppdateringar är bra! Visa bikinisarna, jag vill se.

2008-08-03 @ 11:33:29
Postat av: Tirre

Jag vill se massor med bilder!!!

Och du...söt du är!



Vaknade imorse och skriker: -Jo, men va ska man gö?

Hahaha!!! :D

2008-08-03 @ 11:57:15
Postat av: Johanna

Vad är det du jobbar med? :)

Postat av: MATILDA

åh ja vill också på bröllop :)

2008-08-05 @ 02:04:12
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jankan: vad trevligt med ett beroende :)

Isa: he kömme.

Tirre: ska köpa sladd imorn. då blir det tal om bilder. ja men vad ska man gö liksom? :D

2008-08-06 @ 22:40:45
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback