Utkast: 1) VAD ...

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
herreminge... tio år sedan, får se. då var jag alltså ungefär 12 år. jag lekte väl apa i träden med sara eller så satt jag på en stubbe och läste kp. jag var stolt medlem i kp-klubben.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
satt i soffan och åt kladdkaka, beställde en bänkdiskmaskin, jobbade som timvikarie på malmen och beställde löshår.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
chips, ostbågar, ostbollar, chilinötter och jordnötsringar.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
det är nog många men.. orkar fan inte tänka.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
köpa lägenhet/hus, styra världens partaj, resa, shoppa och placera.

6) FEM DÅLIGA VANOR
jag äter godis VARJE dag. en vana räcker.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
tjäna pengar, spendera pengar, mysa med dom jag tycker om,

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
illaluktande kläder, lortiga underkläder, skinnbyxor..hmm kommer int på nå mer

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
jag leker inte.


Kommentarer
Postat av: Isa

Jag har uppdaterat!!! väntar på kommentarer!

2008-08-14 @ 20:14:36
Postat av: Jessica

Vilken rolig lista :D

Postat av: sofia

rolig lista, den fyllde jag också i för ett par veckor sen :)

2008-08-15 @ 13:57:33
URL: http://ffian.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback