Good news.

jag har soleksem. pa rumpan!!! kliar som fan.

dagarna ser ungefar likadana ut hela tiden.. vakna, tvaga ansiktet, frukost (samma bord alltid.forutom idag.fan men anda), solkram och sen ar det bara att hit the beach! lite fruktshakes pa det sen.. middag och eventuellt nagon drink pa kvallen.. ja ni forstar..

imorn ska vi ut med thaitjejerna! herregud.. jag har hort att det ar livat. darfor ska vi ga och lagga oss nu, sa att vi ar forberedda. hur forbredd man nu kan bli..

godnatt.

forresten sa vinner Kevin ikvall. bara satt ni vet det. for vi ligger ju fore med tiden har nere satte.....
SEEE YAAA ! ! !

internt skamt angande rubriken: maste detdar javla NEVS komma upp hela tiden!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHIHIHIHIHOHOHOOHOHO


Kommentarer
Postat av: ems

HAHHAHHA, måste de där jävla nevs komma upp hela tiden XD

Postat av: henke

det kliar på min pung men det är nog inte eksem. puss

2008-12-12 @ 22:58:59
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: carro

jag kan glädja dig med att jag skickade iväg en röst på kevin och tänkte på dig. första gången sedan jens var med som jag röstat :) haha. jotack. allt för att inte alice skulle vinna!

2008-12-13 @ 15:34:38
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se/
Postat av: jessica

ems: HAHA jag vet, jag DOR!!!



henke: men duee....



carro: GOOD! spanks. heja kevin!

2008-12-13 @ 16:05:02
Postat av: Elsa

kevin var bra men jag röstade på alice gjorde fel.

2008-12-15 @ 11:32:22
Postat av: jessica

elsa: oj vad tokigt det kan bli!

2008-12-15 @ 18:05:15

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback