im still in thailand.

nejmen jag skulle bara beratta ATT jag idag stotte pa inte mindre an TRE (3) kackerlackor!!! en var gul och for omkring som ett panikartad mongo. jag blev radd och hoppade omkring.

''it's okey miss''

IT IS NOT OKEJ! THEY ARE GOING TO FUCKING EAT ME ALIVEEEEEEEEEEEEEE!!!


idag var det vagigt i havet och jag lekte i vagorna. sen at vi varrullar. tva ganger. mmm gottgottgott!

ps. jag vill GARNA att ni dar hemma in sweden kommenterar till mig liksom. typ: henke(varje dag), carro(varje dag), mamma(verkligen varje dag) och isabelle. tack pa forhand liksom.

i love you.

Kommentarer
Postat av: henke

ta med dig en kackerlacka hem!! puss jag älskar dig

Postat av: carro

tyst med dig henke! ta inte med en kackelacka jessica!



tänk på min historia från turkiet (haha nejdå jag mena grekland) men kackelackorna så kan du le lite åt dom små äcklen :)

2008-12-05 @ 20:33:45
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se/
Postat av: Isa

jag behöver alltså INTE kommentera varje dag, guuh va skönt :) Testa och ät några kackelackor då kanske din rädsla försvinner, finns säkert någon som säljer det :D Ta med hem till Ragge också, så får han mat i magen. hahahahahaha! Puss

2008-12-06 @ 00:36:34
Postat av: Sofie

ÅÅ så hääääärligt!!! Hur länge blir du däääär? :)

2008-12-06 @ 11:42:54
Postat av: ems

skönt, jag behöver inte heller kommentera varje dag :) Har du det bra i Thailand annars? <3

2008-12-06 @ 12:30:59
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/
Postat av: Elsa

hur va det i tgahland

?

2008-12-07 @ 10:10:07
Postat av: Elsa

tahland

2008-12-07 @ 11:59:57
Postat av: jessica

henke: hur mycket ska jag egentligen ta med hem? en thailandska ar inte sa liten som man kan tro;)



Carro: neee kan han ju glomma! haha



Isa: nej mina krav ar inte lika hoga pa dig ;)



Sofie: vi ska vara har i 2 veckor sammanlagt. nar drar du till NZ?



Elsa> det ar jattebra har elsa. hur ar det pa haga da?

2008-12-07 @ 14:37:06
Postat av: mamsen

Fy vad äckligt med kackerlackor, jag verkligen hatar dom, men ni verkar ju ha det underbart annars. Ska verkligen bli skönt att åka till Vietnam snart, bara 6 veckor kvar nu. Puss o kram på er. Älskar dig!!!

2008-12-07 @ 15:20:34
Postat av: Anonym

Fy vad äckligt med kackerlackor, jag verkligen hatar dom, men ni verkar ju ha det underbart annars. Ska verkligen bli skönt att åka till Vietnam snart, bara 6 veckor kvar nu. Puss o kram på er. Älskar dig!!!

2008-12-07 @ 15:21:53
Postat av: Elsa

bra som vanligt

2008-12-15 @ 14:02:48

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback