julen är hääääär....

jag är full. med mat och bakelser.

först var vi på middag hos lena. sen raka vägen hem till mamma för fika. lilla salma var där och jag gick med henne och kröp med henne på golvet och busade och hon skrattade! så himla fin hon är. svart hår och stora, bruna ögon. som ett litet troll.

henke ligger raklång på soffan och jag ska tvätta mig sen vill jag sova. 

imorn ska jag träffa carro sen ska vi hem till mamma och julbaka och spela kort och kanskekanske dricka lite alkohol. 

men nu ska jag tvätta mig. vill duscha men törs inte. är redan torr som ett paket svinto. 

FÖRRESTEN: nyår! alla ideér är varmt välkomna!

Kommentarer
Postat av: Elsa

vvveemm äärrr ssaallmma?

2008-12-22 @ 22:37:48
Postat av: mamsen

Hej Elsa... Salma är Sunes barnbarn, han är morfar till henne. God jul från Eva

2008-12-23 @ 12:14:26
Postat av: Elsa

jaha:)

2008-12-23 @ 13:14:54
Postat av: Elsa

god jul

2008-12-23 @ 13:15:53

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback