shopping i huvudstaden!

idag har vi varit och shoppat i bangkok. det var stort och...ja gigantiskt. vi hann med tre vaningar av atta. men jag fick med mig en del anda. jajemen!

nyss gick vi forbi en restaurang...observera att klockan pa dygnet ar 2o.3o nar detta sags.
''good morning!''
''how are you tomorrow?''


HAHA da fick jag mig ett sakallat GOTT skratt.

sen tankte jag pa dethar med dricks ocksa.. men det tar vi imorgon.
nu ska vi, dom pigga och alerta tjejerna stupa ner i sangen. igar la vi oss 2o.oo och idag blir det val runt en 22 kanske.. man blir trott av att gora ingenting. det ska gudarna veta. och det vet dom ocksa.

idag har jag postat vykort. men jag ska posta nagra till. och isa vill du ha ett kort sa far du ju fan ge mig din adress ocksa. tror du jag ar synsk? ;)

nu loggade elsa in pa msn sa jag ska ge henne lite uppmarksamhet.

Hejda sa lange.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej Gumman... är det lugnt i Bangkok annars, märker ni av oroligheterna? Är det billigt att shoppa? Puss

2008-12-07 @ 15:26:22
Postat av: Marielle

Gissa bilden och vinn en julklapp värd ca. 50kr! :-)

Postat av: henke

jag saknar dig

2008-12-07 @ 16:19:02
Postat av: Elsa

Hej Eva jag saknar Jessica

2008-12-07 @ 17:29:07
Postat av: Elsa

Jessica varför skrev du inte att jag skulle skriva till di gär jag dryg eller vad då

2008-12-07 @ 18:29:40
Postat av: ems

Hoppas allt att du skickar vykort till mig nu också! :) Det är tomt på mitt kylskåp!

Annars hoppas jag du har det bra i Thailand och inte får några problem :) Pussälskardig <3

2008-12-07 @ 21:01:18
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/
Postat av: carro

jag hoppas att det postas ett kort till min adress också!

2008-12-07 @ 21:03:59
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se/
Postat av: pappsen

hej gumman

vet inte om detta kommer fram men om det gör det så kan du väl skriva några ord vad du önskar dig i Julklapp, hoppas att du få det bra där nere sköt om dig älskar dig Carina hälsar

2008-12-07 @ 23:03:27
Postat av: Isa

Men Jessica, om man tänkt skicka kort till folk tar man välan reda på adresserna innan man far ut ur landet? hahaha Men jag bor fortfarande kvar på Skjutbanegatan 8a 72339 V-ås :D Nu väntar jag på brevbäraren.....

2008-12-08 @ 10:55:29
Postat av: Jessica

Mamsen: hej mamma vi var ju bara i bangkok en snabbis och vi markte ingenting. det ar lugnt. det ar ganska sa billigt att shoppa! billig mat och billiga drinkar ocksa. hihi, nu ska vi ga och sola! nar ska vi baka? jag kommer hem 17! pusspuss

2008-12-09 @ 03:28:19
Postat av: Jessica

henke: jag saknar dig annu mer ;)



Elsa: du ar absolut inte dryg, du ar bara gullig.



carro: who knows, who knows ;)



Isa: ehhh vad tror du om mig egentligen? att jag kan planera eller? knappast. haha! men tack du da ska jag minsann printa ner nagra val valda ord pa ett vykort till dig nu nar jag ska bege mig ner till vattenbrynet!



2008-12-09 @ 03:30:50
Postat av: henke

rrriiinnnggg nnnuuu

2008-12-09 @ 03:33:22
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Isa

hahahaha slarv Maja. Ja jag sitter och väntar på att brevbäraren ska stoppa ett soligt vykort i mitt brevinkast :D Du jag har en fråga som jag gärna vill ha svar på.. Vad var det för bubbel vi började dricka på våran återförening? Det goda, söta, bubbliga. Vill ha!! Ja bege dig ner till det klara blå vattnet själv ska jag ta en promenad till Ica i det TRÅKIGA gråa. Puss

2008-12-09 @ 10:35:57
Postat av: jessica

Isa: yes sir i am ;) hmm.. vi borjade med tirres bubbel som heter hmm.. det nya asti med bla etikett.. tydligen. ATT du vill ha, det var roligt. ja har blir det inge vin det ar fan dubbelt sa dyrt som i swe haha! ne nu mar jag illa som ett as. puss

2008-12-09 @ 18:02:19
Postat av: Isa

Okej jag ska kika. Ja jag är själv lite FÖRvånad att jag gillade det. Men det var sött med lite bubblor i och kanske var det det som gjorde att mina smaklökar jublade :) Hoppas illamåendet gick över. Puss

2008-12-10 @ 10:07:24
Postat av: Louise

Jag hoppas då att jag också får ett vykort från THAII av MIN KUSIN ;) saknar dig :) pusss <3

2008-12-10 @ 19:48:45
Postat av: Elsa

men varför skrev du att jag inte skulle skriva?

2008-12-11 @ 20:15:32

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback