Uggla på flykt!

vad bra att jag missade böndernas kärlekssemester nu då... ahh.. well jag fick mig några kilo älgkött istället så det fick väl gå då!

henke har julpyntat här hemma.. julgardiner och tomtar och stjärnor i fönstrena. han är SÅ duktig min lille plutt! imorn ska jag ringa pappa för ett besök på ikea. ljusen sinar här i hemmet!

skönt för henke är att han har hellemester i tre veckor nu men mindre skönt är att han blitt sjuk. ligger nerslagen i soffan med feber och hostar som en dåre. han börjar kanske piggna till lite nu för han klagar på all skit som är på tv.

jag ska försöka locka in honom i sovrummet. nää.. inte för några sexuella lekar, han är faktiskt sjuk. men lite mys kan väl ändå inte skada? jag är trött nu. klockan är tio. jag är trött nu. har min nattuggla blivit utrotad?

godnatt my dear.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback