Uppdatering!

vi ar framme i Thailand!

planet var 8 timmar forsenat. men vi beholl vara leenden pa! sedan val pa planet hade bagagelistorna trollats bort sa vi fick vanta i cirka 2 timmar ombord. bor tillaggas att vi hade san ''tur'' att hamna brevid en ytterst berusad aldre herre som verkade fatta tycke for mina ben. hejda sa vi och bytte plats. 2 ganger. betydligt trevligare atmosfar. sen vantade en busstur pa 9 timmar..

jaaaa det ar storigt utan domdar bokstaverna med prickar ovanfor sig men.... im in thailand. face it.


vi ska upp pa rummet och sova nu for imorn da javlar ska vi sola och bada. idag har vi hunnit med att missa frukosten med ungefar.....8 timmar... sen blev det subway (otroligt internationellt) och sa kickade jag Tirres ASSSSS i hanga gubbe (som vantat!!!) sen sa vi hej till meaw (mjao) och de andra thaikompisarna tirre skaffat sig. trevligt. och vi drack drinkar. som jag fotade. jag AR en turist.

DESSUTOM: min bror tog sitt DRIVINGCARD idag! sa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavla bra ! ! ! ! ! ! ! i love you!

jag ska halsa lite extra till: henke, mamma, emil, toffe, sune, emmorna, pappa, elsa, carro, isa och blablabla! i love you allihopa och jag har det sa bra!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: carro

this is insane, jag drömde helt seriöst inatt att du hade loggat in på din blogg och skrivit. så vad gör jag nu på morgonen? kikar in. och vad ser jag? ett blogginlägg. scary!

Postat av: ems

JAG HÄLSAR TILLBAKA :) Och jag är inte ett dugg avundsjuk på att du är i värme och sol när de spöregnar och blaskar här i Sverige. INTEDÅ! :) Puss <3

2008-12-04 @ 08:01:58
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/
Postat av: Jamilla

Thailand? what the hell, vilket fusk! ;)

2008-12-04 @ 13:52:15
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: MissBartender

Kan du ta med dej Thailand hem sen?

Tack på förhand!

2008-12-04 @ 13:54:23
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: Henke

Kan du ta med dig en thailändska hem? hahahahaha

2008-12-04 @ 15:23:43
Postat av: jessica

Henke: absolut. hurdan ska hon vara? varm och villig?

2008-12-04 @ 18:43:01
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: henke

ful och fet

2008-12-05 @ 15:00:00
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Isa

yeea! Ni får kalla slaskiga och gråa kramar tillbaka. hahah. Jag vill också vara i det varma. PUSS

2008-12-06 @ 00:32:43
Postat av: Louise

Mej hälsar man då minsann inte till, nej nej. Då vet jag, ;( <3 hah

2008-12-06 @ 19:50:03
Postat av: jessica

Isa: haha tack!!



Lojsan: men jag veeeeeeeet jag kom liksom pa det efterat! men du vet ju anda att jag tanker pa dig jamt och att jag alskar dig saaa himla mycket ;) vi ses nar julen knackar pa dorren! hoppas du har det fortraffligt hemma och att du inte missunnar dig alles for mycket noje. puss och kram!

2008-12-07 @ 14:44:44
Postat av: Louise

Haha =) jag skojar bara :D ja jag har det väldigt gemytligt här i vintermörkret med all slask och snö, det är alldeles förträffligt vad mysigt det är. Hoppas du har det gemytligt där nere i det varma landet, ;) Jag älskar dig! PUSSS <3

2008-12-07 @ 18:17:26
Postat av: Elsa

jessica jag är 17

2008-12-15 @ 14:05:34
Postat av: Anonym

jessica jag är 17

2008-12-15 @ 14:06:01

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback