heta tips inför alla hjärtans dag.

det verkar poppis att ge tips till sina läsare nu inför alla hjärtans dag. jag är inte ett dugg sämre. här kommer några tips jag hittade på aftonbladet. det handlar alltså om sex.


Kom ihåg bröstvårtorna 
många män tänder på när någon nyper, drar i, vrider eller suger på bröstvårtorna.

SMS-tricket
skicka ett utmanande sms till honom när han är mitt uppe i ett möte eller något liknande.

Dofttricket
placera lite sekret från underlivet bakom öronen och se till att kramas eller dansa.
Ger signaler som inte märks men är svåra att motstå.

Hitta hans G-punkt
på män sitter den cirka fem centimeter in i anus, på främre väggen. För in fingret och tryck framåt, mot pungen. Var lyhörd för hans reaktion.


det är ju helt gratis också. to good to be true. speciellt nummer tre verkar lockande.

Kommentarer
Postat av: Hanna

seriöst...dofttricket....sekret...känns lite äckligt om jag får säga det!! ska de krävas slem för att hetsa upp sin partner kanske man borde byta??!!! :)

Postat av: Isa

Vem fan vill trycka in sitt finger i karls bajshål? UUUÄK!!! Och smeta massa kladd från musslan känns inte heller såååå mysigt. Vem har kommit på dessa härliga idéer? hahah!

2008-02-14 @ 11:57:52
Postat av: jessica

Isa: jag trodde det var DU som kommit på dessa? hahahaha

2008-02-14 @ 12:11:58
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Isa

Ooops, stod det mitt namn? Jag sa ju att dom INTE skulle lägga ut mitt namn.. haha! Nej så mysiga förslag som dessa ska vi inte utföra, tyvärr.

2008-02-14 @ 12:30:20

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback