jessica ska vara lat.

idag blir det lugna gatan. ska ligga på soffan hela dagen ungefär. lär ladda inför imorgon. ska öppna, stänga och vara HELT ensam på jobbet för första gången. på det andra jobbet alltså. där jag bara har varit en gång innan. men det ska nog gå bra. eller som mamma sa när jag berättade "VAAA??? OJ" eh öh ih ah åh.. tack för förtroendet liksom. haha. i can do this. jag är inte efterbliven ju.


nu ska jag handla. bröd behöver vi. något mer? smöret är snart slut.. lite mer mjölk också.. och något onyttigt också såklart. ska ju som sagt ha en soffliggar dag idag. i like it.

bajjbajj

Kommentarer
Postat av: carro

haha jag älskar att upprepa mig :) så att alla liksom ska vara extra säker på att jag slutar ETT!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback