kropp, lugna dig.

idag tvättas det på hotell andersson. fina grejer detdär med rena kläder.

sen så har min beloved mor varit här och druckit kaffe och smakat på mina chocolatecupcakes med chocoaltefrosting. var tvungen att skriva på engelska bara för att vara extra dryg. hon tyckte om dom miiicket. sen har vi bläddrat i cocktail-böcker. tror jag har en idé vad vi ska dricka på lördag cabrolet! en rosa drink.


jag skulle skratta om min kropp kunde lugna ner sig lite.
den liksom skriker efter näring och kraft. jag menar, ta det lugnt.
du får mat och frukt och vatten och allt du behöver. jag måste göra annat än att äta också förstås.


just nu äter jag äpple. sen ska jag äta gröt med hallon, jordgubbar och blåbär.








denhär jordgubben är till min mamma, för jag ÄLSKAR dig så mycket att jag kan börja grina.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Åh, tusen tack för en underbart god gubbe. Och jag älskar DIG så mycket att jag grinar. Puss puss puss

2008-02-27 @ 15:31:42
Postat av: jessica

mamsen: PUSS!

Postat av: carro

igår gjorde det inte susen minsann, men jag ska nog pallra mig till ica eller en sväng runt huset eller nåt haha

2008-02-27 @ 15:48:07
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se
Postat av: carro

moahahaha

2008-02-27 @ 16:41:05
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback