linda, är du vaken?

hur trött jag än må vara så tänker jag sitta och vänta tills henke kommer hem. dom "jobbar över" idag. han är otrogen. ja det är ju så det måste vara. shit. jag ba måste använda mig av jambas spionageprogram nu. asså. HAHA lägg ner era fjantar.
alla som jobbar på jamba måste ju vara mobbade. vad är grejen med domhär grejerna? överallt ser man såntdär skitsnack. "jobbar din kille över lite för mycket?" "har din tjej plötsligt kronisk huvudvärk?" "har han/hon hittat någon annan?" snälla ni. hitta något annat sätt att tjäna pengar på än stackars osäkra flicksnärtor eller pojklallar.
ni kan förslagsvis sälja nakenbilder på linda rosing. hon fattar ju ändå ingenting.



Kommentarer
Postat av: Sandie

HÅLLER HELT MED! Så löjligt!

Postat av: Karin

kommer inte ihåg va de hette.. ska fråga V:)

2008-02-28 @ 08:27:48
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Tirre

Men gissa vem som ar vaken i andra landet?
Detta ar for dig lilla hjartat, saknar dig massor!!! Puss

2008-02-28 @ 11:55:59
Postat av: Anonym

Tirre: what??? finns det datorer??? wohoo! ska genast kolla min mejl. pussssseluss.

2008-02-28 @ 12:43:03

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback