24 januari.

nu är vi bjudna på kalas igen. vi är väl alltför populära vi. mihihi.

jag ska jobba hela helgen visar det sig. i like it. jag har saknat mina små chatmoments med vera.

fast imorn ska jag till västerås med rebecca och johanna. måste komma ihåg stadium-kvittot också. det blev visst en liten miss i julas.

om maten i ugnen kunde bli klar. jag tror att min mage snart vänder sig ut och in. så hungrig är jag! lax och ugnsbakade rotfrukter. igen. JO jag har bra fantasi men nu hade vi det hemma och att gå och handla känns överskattat såhär dags.


Kommentarer
Postat av: Beckis

åh, jag älskar kalas :)

Postat av: Isa

Idag är det 5 år sen Ängelsbergs olyckan inträffade : / Såg att dom satt in en Till Minne av Emma i tidningen. Herregud så snabbt tiden går, känns som om det var förra året.
Kalas blir det här i helgen också :D Så ska vi på kalas också. Massa födelsedagsbarn denna månad tydligen..

2008-01-24 @ 19:05:00
Postat av: sofie

JAA jag har tränat på gymmet, 1 timme på bandet. vart tränade du såg inte dig?

2008-01-24 @ 19:36:20
URL: http://sofienyberg.blogg.se
Postat av: jessica

Isa: va? gud. ja precis, känns som typ förra året.. usch.

2008-01-24 @ 21:42:36
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback