finnar på burk.

idag köpte jag nutella. fast jag inte var sugen. men jag tänkte att jag lär väl bli sugen om inte annat.

nu är det hockey på tvn. jag vill faktiskt se på lets dance. och jag säger faktiskt för att jag hatar alla andra dansprogram, men lets dance är ju iallafall lite underhållande. jag menar, hur kul är det att sitta och kolla på tretton dårar som ålar sig fram hit
juckar lite dit flaxar upp och sprattlar ner? nej. sån "dans" förstår jag mig inte på. och inte intresserar det mig heller.

nu ska jag tända ljus, pussa henke och charma honom till att byta kanal.

Kommentarer
Postat av: annika

"finnar på burk", ja det stämmer ju ;) haha

Postat av: nathalie

gick det bra att charma till sig tvn? ;)

2008-01-12 @ 14:29:37
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: carro

tihi toka! men hörru, nutella? får du äta det då enligt överenskommelsen? :)

2008-01-12 @ 14:52:20
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback