i love you blablablabla zlatan ibrahimovic

det står 3-1.

igår var vi på dickens. jag och julia spelade biljard mot henke och jani. tom var också med en gång, men han ville mest mingla runt och prata fotboll med icke intresserade män. tommi satt med mobilen i trynet helva kvällen. vi spelade även 21. jag lär mig snabbt. för det är ju ett sånt trixigt spel detdär. till sist hade jag noll kronor i fickan.

mannen i baren blandade en margarita till mig. med salt runtomkring istället för socker. jag gillar ju socker! men tom tog en klunk så var den slut. såatte.. trevligt iallafall.

nu ska vi till pappa och bli bjudna på mat. vad det blir vet jag icke. men det kommer innehålla smör och grädde tippar jag på.





Kommentarer
Postat av: Egoina

va? jag är ju supergrym på engelska..

Postat av: carro

va den smarri då?
margaritan alltså!

2008-01-14 @ 08:43:47
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback