jessica rotfylla

hur kommer det sig att kokhett kaffe blir kallt efter femton sekunder?
det är ju dagens stora fråga såattsäga.

tandläkarbesöket gick jättebra. det gjorde inte ont. förutom sprutan. och i käken. man får ju inte stänga munnen på en timme. jag är öm. men jag är glad. för nu är det över. nu återstår bara räkningen. en stor, fet rotfyllningsräkning.

men som sagt: MIN tandläkare är BÄSTBÄSTBÄST! and i mean it. i love her

och vem var nästa patient efter mig? jo min lilla mamma. tokit. hon har ont i tänderna stackarn. hon ska också rotfylla. igen. vi är familjen rotfylla. kul släktnamn.





Kommentarer
Postat av: SANDRA

alltid skönt med bra läkare..tanläkare också.:)

Postat av: Jamilla

Sån där kaffevärmare har min pappa. Tydligen är den rätt bra

2008-01-21 @ 18:58:26
URL: http://jamilllas.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback