maneater

ni fattar visst inte vad meningen "tipsa om musik" betyder ni.
är det tröga eller lata läsare jag har? PUSS på er skallerormar.


nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta hela min kropp och hela mitt hår och hela mitt ansikte. sen ska jag smörja mig och klä mig och sen ska jag göra kvällsmat åt mig och henke.

igår gjorde jag potatisgratäng med massa grädde. ÄKTA grädde. inge fjanteri från kelda här inte. och så marinerad kyckling till det. och inte en enda grönsak till heller. satt fint i kistan elva på kvällskvisten.

idag blir det varma mackor med creme fraiche, makrill, tomat och färsk ananas. ost ost. givetvis! utan ost är det ingen varm macka.

vi är förresten jävligt nyttiga jag och henke. det ska ni veta. banne mig



image930
dethär är ragge. han är nyttig också. för han äter larver.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har han fått en ny lampa!?

2008-01-29 @ 22:09:47
Postat av: Tirre

Det lovade du ju honom!!!

2008-01-29 @ 22:24:46
Postat av: Emelie

Aaa tack :)

Fan vilken lyxmat du lagar till din man då :P
Ragge ser mjuk ut!
Tjing!

Postat av: jessica

Tirre: klart han har fått! nu är det vaaarmt och gosigt inne hos honom :)

2008-01-30 @ 10:37:32
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback