skulle inte kalla det oväder...

ojojoj då. här möter man en hysterisk granne i trappen. jag hörde någon som skramlade i källardörren och jag tänkte att "nej nu jävlar är det någon dåre som ska in och nalla på min tvättid bara för att jag är en timme sen." och sen började jag planera hur jag skulle gorma åt personen att det här det är minsann MIN tvättid skaffa din egna du! och om personen då skulle börja babbla om den fåniga regeln "om du inte börjat tvätta en halvtimme efter din tid får någon annan tvätta på din tid" så skulle jag säga att NÄDU den lappen har iiiiinte jag sett allafall sen skulle jag slita ut personens kläder och slänga dom på golvet och sedan börja tvätta mina egna utan att blinka.

allt detta hann jag planera på tjugo trappsteg.

men istället när jag kommer ner med tvättkorgen i högsta hugg och min "jag har varit ute och åkt motorcykel hela natten-frisyr" så står det en kvinna och fumlar med nycklarna som besatt och så fort hon ser mig gapar hon "RÖKER DU?" "eh, nej.. det gör jag inte." "fan.. det är ju sånt oväder ute." jaha? vill du ha dina beroende framkallade giftpilar så får du minsann ge dig ut i "ovädret" för här har du inget att hämta.





Kommentarer
Postat av: sofie

hahahaha klockrent. motocykel-hela-natten-frisyr ;D

Postat av: nathalie

hahaha, på tjugo trappsteg? du är ju mästare. Dig ska man ringa när man ska på kung-fu möte. Kram

2008-01-30 @ 18:34:43
URL: http://nattow.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback