bloggar från mamma.

sitter hemma hos mamma och sune..fast dom sover ju. vi har fått bambagod mat och bambagott fika. kaffe har jag hävt i mig också.. och lite chips och popcorn.. och sen har vi pratat om våran resa.. jag tror att jag är den som är mest exalterad. jag lyser som en sol när jag tänker på det och blir helt lyrisk när vi pratar om det. kristoffer undrar vad det är för fel på mig. ungefär som att han vore så jävla berest då.. ;) vet inte varför jag har börjat med sånadär smajlis.. ser ju bara nördigt ut egentligen men.. om jag nu har några tröga läsare så hjälper det dom på traven att förstå att jag inte är dödsallvarlig liksom. ahh..


nu känner jag mig som en gnällkärring också. sitter och ssccchhhaaar på emil. han gör konstiga knäppljud med sin mun. han får ju inte väcka hela huset liksom. han ger sig inte heller.

nä nu ska vi åka hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kommer få en jättebra resa så det är klart att du ska vara glad!!! :)

2008-07-20 @ 23:58:28
Postat av: Isa

Bara hoppas att dina öron inte proppar igen som mina gör när jag flyger. Nu när jag åkte proppade dom igen och släppte inte fören dagen efter. Mindre kul och mindre skönt.

2008-07-21 @ 11:28:55
Postat av: Tirre

Jag HATAR din telefon (den hatar iofs mig också)

Jag behöver liksom prata med dig...du vet livskris!!!

Jaja kom hit, skicka en brevduva, gör röksignaler, använd dig av morsekod, gör ett nyhetsinslag, prata i radio, ja gör hur fan du vill...:(

Jag är iallafall på jobb :) Ring hit!!! ;)

2008-07-21 @ 13:15:04
Postat av: Jessica

Isa: jo dom kommer pluppa igen, det gör dom ju jämt.. men det är sånt jag kan leva med när jag får komma till mitt hotellrum, sätta mig på balkongen och se ut över havet och sen gå ner till havet med en paraplydrink i min hand :D



Tirre: ja eller så kan ju du svara på mejl, svara på brev eller logga in på msn.. för enkelhetens skull liksom ;)

Postat av: Tirre

Så kan man kanske också göra...men det är inte rätt!

2008-07-21 @ 13:29:34
Postat av: Jessica

rätt? que? nä då får du minsann klara dig utan mig tills vi ses.... duvetvart ;)

2008-07-21 @ 13:32:51
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback