Buuuu!

igår var det jätteskoj, precis som jag anade. jag och isa dansade oss toksvettiga! och jag spelade bort alla mina pengar. menee.. det är ju snart lön! positivt positivt positivt

sen satt vi på en parkbänk och hade askul också! sen kom oskar och kollade på icafolk med mig och hjälpte mig haffa en taxi.. vaddå taxizon? han är snäll han min oskar! det är tråkigt att han har semester nu.. jag kommer sakna dig mysis!

och när jag kom hem.. tappade jag min mobil. golvet är stort men nog lyckades jag pricka den rätt ner i vattenglaset.. så den är ganska så trasig by now. menmen..

illa mår jag och trött är jag. naken också. ska ta första, bästa tåg hem hem hem till min älskade plutt. vi ska bara kramas och gosas hela dagen. tills klockan sex för då ska vi hem till min lilla MAMMA!

nu ska jag packa min väska. igen. vände den upp och ner igår i all panik.

Kommentarer
Postat av: Isa

Guuh vad det var skönt att komma hem hem hem!! Jag hoppade ner i sängen och somnade bums, Jon Blund han inte ens med att kasta sömngrus i ögonen på mig. Trevlans dans kväll vi fick då :) Hälsa din man att han är en svenne som vill va finsk :D hahaha

2008-07-20 @ 11:27:15
Postat av: Jessica

Isa: haha jag var vaken till fem tror jag.. aah vi var hetast på dansgolvet muahaha! jag ska hälsa honom det ;)

Postat av: Stacken

Sugen på humor?

2008-07-20 @ 13:24:02
URL: http://stacken.blogg.se/
Postat av: bella

fy vad typiskt att pricka mobilen i glaset! har gjort nääästan samma sak själv.. fast jag tappade mobilen i skoltoan istället..nästan lite värre ^^ ha det gött!

2008-07-20 @ 19:35:10
URL: http://ballabellas.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback