cab me.

idag ska jag återigen infinna mig på det gemytliga jobbet. jobbar till 22.5o. sen ska jag upp o4.oo på lördagsmorgon. har dock INTE klurat ut ännu hur jag ska ta mig till jobbet då. taxi eller cykel.. taxi eller cykel.. hur vore det med ett fucking körkort? va?! ahh jag dör.

nu har jag ätit blåbär, hallon och jordgubbar med mjölk.. sen två knäckemackor med kalkon och kaffe.. måste även hinna pressa i mig lunch innan jobbet. tänk så det kan bli när man tar sleepmorgon.

ingen matlåda idag inte. alles för lite mat för att i lagens namn få kunna kallas för matlåda. isåfall tilltuggslåda. såatt jag får äta i den kulinariska matsalen idag.

nog slaffsat här. TACK för alla kommentarer ISA. om alla läsare vore som DU vore detta en ROLIG blogg ;)

PUSS PUSS på er. typ



jag och dendär isa en afton i alkoholens tecken

Kommentarer
Postat av: i & m

var jobbar du ? :)

Postat av: i & m

var jobbar du ? :)

2008-07-18 @ 13:14:48
URL: http://ifmn.blogg.se/
Postat av: Isa

hahah den där alkoholen kan göra mycket. huuuioe.

Men du inge party denna helg, jag och Emilie ska dejta och gå på bio och romantisk middag.

2008-07-18 @ 16:02:14
Postat av: Jessica

Isa: i know. jag ska ju till min hemstad :)

2008-07-19 @ 00:13:21
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback