en film...

kollar på wimbledon. den är bra. folk i filmen är vältränade och snygga. såsom jag vill vara. istället för att jobba på det äter jag gott&blandat. mycket roligare.



hursomhelst så är detta en film som jag blir glad av. dom är kära och jag är också kär.  men snart måste jag sova.. ska helst duscha innan men kan göra det imorn istället. ska ju upp klockan fyra så en uppiggande dusch sitter på sin plats..

ska hämta lite frukt som kompensation...

...jaha nu var filmen slut... fan vad bra den är. nu ska jag skutta ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: Tirre

Blev många snyggingar för oss ikväll ;)

Sov nu så gott lilla prinsessan PUSS

2008-07-06 @ 23:14:25
Postat av: Jessica

Tirre: ja iallafall för MIG. du hade ju ingen överdrivet good flavour ;)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback