en lista och en massa bubbel

jag sitter alltså och dricker coca cola? askonstigt. jag tycker inte ens om det... men jag blev FÖR sugen så, ja jag var ju tvungen! men iallafall så hittade jag ÄNTLIGEN en lista. i love listor.

1) Vad åt du till frukost?
äter frukost två gånger om dagen. första - yoghurt och ett glas blåbärsdricka. andra - en tallrik med fil, havrekuddar, havregryn, cornflakes, russin och linfrön.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
gjorde jag igår
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Oskar
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
vit som snön
8) Yoga eller löpning?
inget av det? latmaskarna demostrerar.
5) När var du arg senast?
några timmar sen. jag svor och bankade.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
min underbara lärare Peter. och alla roliga timmar i köket.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
att jag var så slarvig och fjantig och sket i det mesta..
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
men oxfilé.. hello! spaghetti liksom. baha
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
prenumererar på två stycken men läser dom aldrig. jävlar vad ekonomiskt. jävlar!
11) Favoritkaraktär i deckare? 
jag läser absolut inte deckare. jag är en mycket orolig själ och sånt gör mig rädd och liten.
12) Teveprogram du aldrig missar? 
jag missar alltid allt nu för tiden.
13) Vem är du avundsjuk på?
ett par stycken. ibland. ibland är jag bara helnöjd.
14)Din bästa revansch?
alex ska alltid ha rätt, alltid! och igår slog vi vad om en grej.. och han var självklart tvärsäker på att han skulle vinna vadet. men det gjorde han INTE. för det gjorde ju JAG! jag vann en glass ;) inte vet jag om det räknas som revansch.. men skit i det nu.
15) Din bästa chef, respektive din sämsta?
sämsta - den glömska kvinnan som glömde ge mig min lön TRE gånger.
bästa - den jag har nu OM han ger mig fortsatt.. annars kan du räkna med att gå om glömska kvinnan med hästlängder.
16) Mat du aldrig någonsin kommer att äta?
ALDRIG pölsa! ALDRIG! det är barnplågeri att servera det. kom ihåg det.
17) offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
"ta dig ett snack" låter som jag ska skälla på någon.. menee... ett snack med heath ledger väljer jag då. innan hans död.
18) kaffe eller te?
kaffe all the way. typ
19) skostorlek?
köper mina skor på elefantavdelningen i djungeln
20) hur ofta är du på Ikea?
nästan aldrig. går man in där med fulladdat konto, kommer man ut med ett ekande. konto alltså.
21) vad skulle du köpa om du vann 5 miljoner? 
(var tvungen att konstruera om frågan.den var ju så ointelligent skriven.krångla till det mer liksom.nåja..) jag skulle köpa en sprillans NY lägenhet vid hamnen. sen bygga ett nytt, fint hus. 


tack för det. det var helgens underhållning. imorn vill oskar gå på bio.. jag sa tack men nej tack ;) henke kommer ju hem ÄNTLIGEN så jag ska ta emot honom med öppna armar! men vi ska gå på bio orre, det lovar jag. och INGEN tjejfilm. haha! ja han är rolig. han står nog justnu i detta tillfälle och flörtar med garderobstjejen! 

fast nu ska jag dock borsta tänderna och tvätta mig i ansiktet sen ringer min Tirre.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är roligt med listor=)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback