i picture you in the sun

äntligen är jag vaken. är jag den enda som inte rusar upp halv åtta och mosar till stranden och ligger där och köttar under solens strålar hela dagen?! 

mmm vattenmelon.. gott gott gott! GOTT!

arton dagar kvar nu då. det går snabbt det. och om allt går som det SKA så kommer det absolut bli den BÄSTA resan någonsin. kom igen kom igen kom igen! 

undrar när krafterna att städa köket kommer då... sen kanske.. blir irriterad när det står disk framme men orkar ändå inte. 

aja, jag tror att jag ska hoppa i poolen nu så man vaknar någongång.

goodbye. hejdå betyder det

Kommentarer
Postat av: Karin

man kan ju INTE vara för trött för bio.. va skulle kunna hända? att man somnade under filmen?:)

Postat av: Tirre

Du och jag gumman...du och jag!!!

2008-07-27 @ 22:33:28

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback