nattligt svammel...

imorn börjar en ny jobbvecka. men eftersom det är midsommar går jag av redan på torsdagkväll. och jag har bestämt mig för att icke jobba på midsommarafton. 125% OB är ganska fint men 125% mystid med min henke är värt ungefär TUSEN gånger MER! det ska ni ha klart för er. fyra dagars skön ledighet. det är ljuset i tunneln. och tanken på att få somna med min man bredvid mig i fyra dagar känns som rena rama lyxen. fast det borde vara vardagsmat liksom! man är inte alltför bortskämd. eller jo. det är jag när jag tänker efter. jag ska sluta tänka och sova istället.

en extra fet smällkyss till min moster och mattias.. och ni VET ju varför! 




och henke, såhär såg jag ut igår. men lite gladare ibland. och min GRÖNA tröja var mycket grönare i verkligheten. ja duvet...

Kommentarer
Postat av: henke

jätte vacker ! =)

2008-06-16 @ 02:49:26
Postat av: Jessica

PUSS


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback