poppigt.

dags att laga lunchen och sticka till jobbet.. 

man kan göra balla grejer med min dator. men varför köpte jag en vit? den är ju redan lortig som en svinstia.... skit i det då. den är ju snyggast på stället.



lojsan vill att jag ska höra vad hon lyssnar på för musik.. väldigt givande texter för en tonåring måste jag säga..
först lite "yeah" och "i love you so" "svett och tårar och BLOD" sen kommer den djupa lyriken..

"äckiga luder. du är äcklig som fan. din lilla jävla f#tta" "glöm inte bort att du är värdelös"

eh.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag tänkte köpa en vit först.. tur att jag inte gjorde de då :)

Postat av: Tirre

Min heting!

2008-06-17 @ 22:55:18
Postat av: Jessica

Tirre: fortsätt simma, fortsätt simma

2008-06-17 @ 22:59:43
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Simma?

I`m not a fish ;)...jag bara fiskar efter dig! Haha!

2008-06-17 @ 23:05:41

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback